چه درمان چینی را می توان برای درمان PKD مورد استفاده
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان چینی را می توان برای درمان PKD مورد استفاده

همانطور که همه ما می دانیم PKD یک نوع بیماری کلیوی ژنتیکی آن را سخت به درمان می شود، با این حال، در روز ما، این بیماری می تواند به خوبی با انواع خاصی از درمان چین کنترل می شود. پس، چه درمان چینی را می توان برای درمان PKD استفاده می شود؟
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
در این روش درمانی ترکیبی از طب سنتی چینی و تجهیزات پیشرفته پزشکی است. از طریق توابع از افزایش گردش خون، کاهش فعالیت سلول های پوشش، افزایش نفوذپذیری کیست دیوار و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیواره کیست، مایع کیست می تواند دوباره جذب و خارج از بدن با ادرار حذف خواهند شد. کل فرآیند از هر گونه آسیب بیشتر به کلیه ها ایجاد نمی کند. چه چیزی بیشتر، کیست های کلیه نیز می تواند به طور طبیعی کاهش یافته است.
طب سوزنی
این می تواند گردش خون کلیه با تحریک نقاط موثر را افزایش دهد. گردش خون می تواند به دور واسطه التهابی، و از بین بردن پیچیده ایمنی. بنابراین، سلول های ذاتی آسیب دیده را می توان بازیافت. علاوه بر این، برای تنظیم سطح فاکتور سلول بیان، فوق العاده پاسخ ایمنی التهابی تحریک، محافظت از سلول های ذاتی کلیه، که خوب است برای کاهش کیست در کلیه مفید است.
بخور و بخار درمانی
عملکرد درمانی گسترش کشتی میکرو از پوست برای سرعت بخشیدن به گردش خون، حل و فصل رگ خونی مسدود، هدف از این درمان پاکسازی و فعال کانال ها و وثیقه است. آن را بر روی شخصیت فیزیولوژیکی پوست انسان پایگاه به استفاده از اثر حرارت و بخور و شخصیت گرایش نصف النهار گیاه دارویی برای نفوذ بخار دارو به سیستم گردش خون بدن جذب نصف النهار. به این ترتیب، این درمان می تواند نصف النهار لایروبی پیاده سازی، فعال خون و از بین بردن استاز، از بین بردن مواد سمی در خون است.
همه کسانی که درمان ما در بالا ذکر برای استفاده از PKD مفید است، اما شما می دانید بیمار متفاوت وضعیت بیماری های مختلف است، به طوری که آنها باید درمان های مختلف است. اگر شما می خواهید بدانید که درمان برای شما بهتر است و یا می خواهید به کنترل PKD خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: